wtorek, 18 lutego 2014

Przeprosiny + zawieszenie.

Nawet nie wiecie jak mi teraz głupio. Przez natłok zmian i kilku sytuacji w moim życiu całkiem wyleciało mi z głowy, że obiecałam w najbliższym czasie tu wrócić.
Słowo "przepraszam" niczego nie naprawi i wiem o tym, bo zachowałam się cholernie nie fair względem was - osób, które zawsze stały za mną murem i mnie wspierały.
Nie mam nic na swoją obronę i nie zamierzam wymyślać bajeczek o tym, że przydarzyła mi się w życiu prawdziwa tragedia, która uniemożliwiła mi pisanie. Nie, nie było tak. Po prostu u mnie teraz cały czas coś się dzieje, zmienia i ja nie miałabym aktualnie czasu na pisanie bloga.
Bardzo, ale to bardzo was przepraszam. Przede wszystkim za to, że tak milczałam i nie dawałam znaku życia.
Wiem, że mogę spotkać się teraz z falą hejtów, ale zasłużyłam na to, bo zachowałam się naprawdę nie w porządku.
Oficjalnie zawieszam tego bloga do odwołania, aczkolwiek to nie oznacza na zawsze. Kiedy moje życie, które teraz przysięgam przypomina rollercoaster, trochę się ustatkuje to wrócę to, bo to opowiadanie jednak chodzi mi po głowie i za dużo z nim wiążę, by go nigdy nie dokończyć.
Jeszcze raz przepraszam. Kocham Was i dziękuję za każde miłe słowo jakie od was usłyszałam.
I pamiętajcie. To NIE JEST jakieś ostateczne pożegnanie.
Ja tu jeszcze wrócę, a razem ze mną ta dwójka:



Nie zapominajcie o mnie i o nich. Kocham Was.

35 komentarzy:

  1. omg so sad szkoda ale czekam na nn rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepraszaj, nie masz za co. problemy przychodzą nieoczekiwanie i my to wszystko rozumiemy.
    trzymaj się ciepło i oby wszystko się ułożyło, kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepraszaj :( Będę czekać ! :) Mam nadzieję że u ciebie wszystko w porządku :)) 3maj się <3 Pamiętaj że Cię kochamy papapapa <3 Do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie myśl, że ja kiedyś zapomnę o tym opowiadaniu i o Tobie. never! za bardzo pokochałam historię Chanel i Justina. <3
    nie musisz przepraszać, że nic nie dodawałaś. naprawdę. wrócisz jak będziesz chciała i mogła, kiedy Twoje sprawy się ustatkują. a my - Twoi wierni czytelnicy będziemy czekać na ten moment tak długo, jak tylko będzie trzeba. <3

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam cię za słowo i ufam że wrócisz. Wiele osób obiecywało że wróci i niestety zawiedli więc wiedz że codziennie będę tu zaglądać i czekać na notkę w której powiadomisz nas że jesteś z powrotem z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec B.r.o.n.x, teraz zawiesiłas bloga. Topie się we własnych łzach. Nie ma najmniejszej szansy że zapomnę o tym blogu, jestem z tobą "na bieżąco" od 18 rozdzialu. Nie ma słów by opisać jak bardzo kocham I przeżywam tego bloga. Rozdział (chyba) 25 czytałam w szkole z koleżanką I swirowalysmy wtedy strasznie.Nie będę sie zbytnio rozpisywać bo to nie porzegnanie i wierzę że wrocisz, ja będę czekać napewno. Życzę aby w twoim życiu wszystko sie ułożyło żebyś była szczęśliwa jak nigdy, miała najlepszych przyjaciół na świecie. Kocham Cię

    @1KIDR99AUHL4

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że w Twoim życiu wszystko się ułoży! Oczywiście zawsze będę czekać na to aż wrócisz, nie ukrywam że strasznie żałuję że przez nieokreślony czas Cię nie będzie, ale cóż Twoje życie, Twoje decyzje, które ja szanuje :) Ja Cię zawsze będę wpierać i zawsze czekam na Ciebie! Czekam na Twój powrót! Kocham Cię bardzo mocno!
    @JustenAkaMyLove

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno o nich nie zapomnę. za mocno zapadła mi w pamięć Chanel i Justin. Uwielbiam ich. <3
    Rozumiem Cię i nie krytykuję. Poczekam bo warto.
    Wierzę jednak że wrócisz więc trzymam Cię za słowo. <3
    @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie. Nie zapomnimy. Wracaj jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wracaj szybko.... kochamy cie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wracasz sobie po dwóch miesiącach powiedzieć,że dalej Cie nie będzie? super, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko wrocisz daj mi znac na tt @_fidelidad lub asku @takeyourlastbreath :) kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo się za tobą stęskniłam wiesz? i za Chantel i Justinem. Bardzo bardzo bardzo. To ff jest najlepszym jakie czytam...twoje ostatnie słowa ''Ja tu wrócę, a razem ze mną ta dwójka'' i wiesz co jeszcze? ja na ciebie i tą dwójkę poczekam!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką Chantel?? :O Przecież główna bohaterka to Chanel.

      Usuń
  14. Szkoda , no ale nie przepraszaj , każdy ma swoje życie , lepsze i gorsze momenty . Najważniejsze że wrócisz do nas ;) będe na Ciebie czekać ile bd trzeba bo nie jestem w stanie opuścić tego opowiadania ;) Kocham Ciebie i twoje opowiadanie , mam nadzieje że szybko się u Ciebie wszystko ułoży ;* życzę Ci dużo weny na kolejne rozdziały i bądź pewna że bd czekać :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zapomnimy na pewno. Czekamy aż wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze , że chociaż napisałaś .. ; )) czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bede czekac. Kocham cie x biebsiz

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę czekać <3
    Wika.

    OdpowiedzUsuń
  19. -.- to go usuń jak masz jakieś problemy hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale śmieszne, się uśmiałam.......

      Usuń
  20. Bardzo lubie tego bloga. Nie jestem zla. :) ale to, ze wrocisz jest malo prawdopodobne. Sama mialam taka sytuacje.

    Miejmy tylko nadzieje, ze ty to nie ja, w zadnym stopniu ; p

    CZEKAM!

    X.O.X.O.
    PS. Your forever.

    OdpowiedzUsuń
  21. będziemy czekać :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. nikt nie jest zły kochana..
    rozumiemy. każdy ma czasem zły czas :)
    trzymaj się i przetrwaj to co się u cb dzieje..
    jesteśmy tu nie tylko dla bloga ale dla cb również i zawsze będziemy cię wspierać :)
    proszę cię mimo wszystko nawet jak nie dokończysz już tej historii lub skończysz ją pisać nigdy nie usuwaj tego bloga błagam ci. mimo wszystko nie rób tego. wiele osób poddało się i usuwało.. a do tych wspaniałych rozdziałów chce się wracać a twój blog musi trwać wiecznie.. nawet nieskończony. jest to najlepszy blog jaki czytałam i nie zniosłabym gdybyś usunęła tą stronę.
    a teraz pozostaje mi czekać choćby wieczność na twój wielki powrót :')
    kochamy cię

    OdpowiedzUsuń
  23. i tak czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. prawie sie poplakalam.. mam nadzieje, ze w Twoim zyciu wszytsko sie ulozy i wrocisz do nas szybko. kochamy Cie tak mocno jak Twoje opowiadanie. Trzymaj sie mocno, skarbie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bedziemy wiernie na Ciebie czekac kochana :) nie jestem na Ciebie zla rozumiem ze to jednak zajmuje troche czasu prowadzenie takiego bloga xx Trzymaj sie bardzo goraco i wracaj do nas jak najszybciej c;

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej <3 Będziemy czekać, takiej historii nie można zapomnieć <3

    tymczasem serdecznie zapraszam do siebie:
    www.believe-in-love-babyy.blogspot.com Justin Bieber i Brooklyn w rolach głównych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skarbie rozumiem cię każdy ma problemy (: Poczekam ile trzeba bo piszesz wspaniałego bloga xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak przypadkiem zobaczyłam, że jest nowy rozdział to zaczęłam się drzeć jak głupia ! <333 kocham to opowiadanie, pisz częściej :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest niesamowity <3 Z chęcią go czytam, ale fajnie by było gdyby rozdziały były dodawane troszeczkę częściej :)

    OdpowiedzUsuń