czwartek, 16 sierpnia 2012

Prolog

Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że cały świat stoi przeciwko tobie?
Wyobraź sobie, że stajesz przed wyborem, pomiędzy tym łatwym życiem, które dla wielu może wydawać się idealne, a tym trudnym, ale jednocześnie jedynym, w którym czujesz się naprawdę szczęśliwa. To pierwsze jest proste, banalnie idealne, żeby nie powiedzieć nudne. Za to drugie, choć niełatwe, przynoszące na każdym kroku kłopoty i problemy, to momentami przypominające cudowną bajkę, czy sen, z którego pragniesz już nigdy się nie obudzić. I choć wszyscy przekonują cię, żebyś wybrała to pierwsze, to ty mimo wszystko nie potrafisz zrezygnować z tego drugiego.
Więc starasz się połączyć oba...

Poznajesz jego - przystojny, tajemniczy, pociągający, ale nieosiągalny. Z góry zakładasz, że nie masz u niego szans. Ty? Taka zwyczajna, niemiłosiernie przeciętna, do bólu przewidywalna i poukładana, niczym nie wyróżniająca się z tłumu dziewczyna? Przecież to komiczne. Mimo wszystko, nie potrafisz wyrzucić go z głowy. Widzisz go i czujesz, że zrobisz wszystko byleby tylko się do niego zbliżyć. Do jakiego stopnia potrafisz się zaangażować i zmienić, aby zwrócić jego uwagę? Wiesz, że jesteś gotowa na wszystko, choćbyś miała robić najgłupsze głupstwa. Z każdym jego spojrzeniem czujesz, że jesteś coraz bliżej swojego celu, a kiedy udaje ci się nawiązać z nim, chociażby minutową rozmowę, czujesz, jakbyś co najmniej osiągnęła swój cel życiowy. 
"Co ty wyprawiasz? Daj sobie z tym chłopakiem spokój. On nie jest dla ciebie, uwierz mi, że nic dobrego z tego nie wyjdzie. To typ, od którego najlepiej trzymać się z daleka. Odpuść sobie!"
Słyszysz to codziennie i masz wrażenie, że z każdym dniem coraz bardziej ignorujesz te słowa. 
I wtedy osiągasz to, czego tak bardzo pragnęłaś. Tylko teraz zastanów się, czy wiesz, w co takiego się wpakowałaś...

21 komentarzy:

  1. Kurcze, ale tajemniczo. Zaintrygował mnie ten prolog. I będę czytać tego bloga. Informujesz o nn? Najlepiej na GG: 41282717. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zaczyna.Mam nadzieję,że niedługo pojawi się 1 rozdział.Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zaje*isty trailer *.* czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku, świetnie się zapowiada. Już nie mogę się doczekać nowych rozdziałów. Opis bohaterów jest na prawdę bardzo tajemniczy, z resztą tak samo jak prolog, ale dzięki tem także dość intrygujący. Jestem cholernie ciekawa co ci wpadło do głowy tym razem. Wierzę, że masz świetny pomysł na to opowiadanie i podołasz zadaniu pisania dwóch blogów na raz nie zaniedbując żadnego z nich :) Poza tym lubię Justina w wersji Bad Boy *.* ;D Może być ciekawie.. Wspaniały triler <33 Zakochałam się w nim ;p No i oczywiście piękny szablon, tak jak i na tamtym blogu (zapomniałam dodać w komentarzu ;d). A więc życzę powodzenia w pisaniu i trzymam kciuki za dalsze sukcesy. Kocham;*
    Olcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah, świetny prolog. Strasznie mnie to już wciągnęło. Chciałoby się czytać coraz więcej i więcej. Czekam na pierwszy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się zapowiada. :D informuj mnie na TT. @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny początek,czekam na nn ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. HEM BARDZO CIEKAWIE JAK NA POCZĄTEK . CZEKAM NA 1 ; d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny prolog! A trailer ? Genialny !!!!
    Czekam na 1 R ! Mam nadzieję, że ten blog będzie równie doskonały co your world is my world !
    Imaginary13

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciągający prolog! Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się świetnie! czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiście tajemniczy prolog. Bardzo fajnie złożone słowa. Podoba mi sie.:d

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie się zaczyna *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczynam poraz kolejny od nowa xdd kocham to

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już dawno twojego bloga w zakładkach, ale jakoś nie było czasu go zacząć ;C Teraz, gdy zaczynają się wakacje nabrałam ochoty na czytanie wszystkich blogów jakie kiedyś już miałam zacząć. Także myślę po tym prologu, że opowiadani będzie bardzo dobre : ))
    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. http://lily-jus.blogspot.com/2014/07/bohaterowie.html?m=1
    wejdźcie na tego bloga jest nowy ale super

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do minie :)
    http://as-long-as-you-love-me94.blogspot.com/
    ps. świetne *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopiero teraz znalazłam to opowiadanie. Prolog jest cudowny. Mam duuużo do czytania.<3

    OdpowiedzUsuń
  19. okej, czytałam to już kiedyś, ale nie dokończyłam, w sumie to nie wiem dlaczego tego nie zrobiłam, bo patrząc przez pryzmat kilku lat((?)idk kiedy to czytałam) to myślę sobie: "wow, ta dziewczyna ma talent!" na necie jest pełno opowiadań, które są źle napisane, mają zjebaną fabułę lub wcale jej nie mają i bohaterowie, co rozdział uprawiają seks w ogóle się nie znając, każdy chciałby coś takiego czytać, mam rację? (sarkazm) no i tak wchodziłam kilka razy na tego bloga i wiele razy rozważałam to czy ponownie zacząć to opowiadanie i tym razem je dokończyć, aż wreszcie stwierdziłam, że mam czas i zbliżają się ferie, więc czemu by nie? a, więc jestem! szczerz mówiąc to nie wiem, jak mam komentować te rozdziały, bo czytając pierwszy raz to ff zapewne byłabym jak: 'wow, omg jestem ciekawa co się stanie dalej', a ja już czytałam i mniej więcej wiem, co się będzie działo, jednak zamierzam skomentować każdy rozdział by być może zmotywować Cię do napisania nowego opowiadania :)
    pozdrawiam @toddler_xx , autorka ff http://nie-opuszczaj-mnie-ff.blogspot.com/ , http://desire-jbff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń