piątek, 26 września 2014

Milion - aktualizacja!

Dzień dobry :)
W związku z faktem, że brakuje już bardzo niewiele do okrągłego milion wyświetleń (co jest dla mnie osobiście ogromnym osiągnięciem), postanowiłam zrobić coś jeszcze dla osób, które wciąż uwielbiają Janel.
Mała niespodzianka.
Otóż,
kiedy na blogu pojawi się 1,000,000 wyświetleń, co może się udać tylko z waszą pomocą, dodam bonusowy rozdział. Rozdział na który niektóre osoby tak bardzo liczyły. Co tam będzie? Tego nie zdradzę, ale na pewno choć w małym stopniu zaspokoi wasz niedosyt po epilogu. 
A więc, do was należy polecanie i odsyłanie na mojego bloga, a do mnie napisanie dla was bonusowego rozdziału.
Gdyby ktoś chciał kontakt na tt to - @LINEBfanfiction
Much love x

*

Trochę szczegółów. Otóż postanowiłam, że to nie będzie jeden, a kilka rozdziałów. Przewiduje około pięciu. Robię to przede wszystkim dla osób, które bardzo przeżywają zakończenie LINEB i nie umieją pogodzić się z takim, a nie innym zakończeniem.
UWAGA! Osoby, które uważając, że to opowiadanie powinno się skończyć tak, jak się skończyło, niech lepiej po prostu, najzwyczajniej w świecie nie tykają się tych dodatkowych rozdziałów, bo:
-może im to zniszczyć to opowiadanie
-może im się kompletnie nie spodobać nowe zakończenie
A ja, mówiąc szczerze, naprawdę nie mam ochoty czytać później komentarzy typu "Po co dodałaś te rozdziały, spieprzyłaś opowiadanie" itd. Oszczędźcie mi tego i po prostu tego nie czytajcie.
Okej, tyle na ten temat.

Aktualnie od tych kilku rozdziałów dzieli was 37 tysięcy wyświetleń.
(a mnie dzieli 37 tysięcy od osiągnięcia milion wyświetleń, mój Boże nigdy bym nie pomyślała, że to osiągnę!)

Powtórzę. Wszystkie informacje, spojlery nadchodzących rozdziałów, cytaty, zdjęcia dodaję na tt -
@LINEBfanficiton
Także najlepiej dać mi tam follow i właśnie tam się ze mną kontaktować - będziecie na bieżąco ze wszystkim.

No, to na tyle. Buziaki x




62 komentarze:

  1. gratuluję, milion wyświetleń to mega sukces, ale nie dziwie się po tak świetnym opowiadaniu ;) Aż mi się przypomniało i chyba przeczytam raz jeszcze ;) jesteś kochana ;) planujesz kolejne ff? a może już piszesz a ja nie doinformowana? ;d ~ Gośka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisze. Jest link chyba w poprzedniej notce :)

      Usuń
  2. czekam !!! :D @vampsmyloves_

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejciu nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja cię, jestem mega szczęśliwa że jak wybije ta wyczekiwana liczba, dojdzie jeszcze jeden, ten bardzo wyczekiwany rozdział...kocham to

    OdpowiedzUsuń
  5. Nabijam cały czas matkoo CZEKAM fduybggwfyeu <3 *O*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem że będę tu wchodziła kilka razy dziennie bo i tak to robię i czytam Janel od początku :) ale naprawdę nie mogę się doczekać aż na blogu pojawi się milion a ty dodasz rozdział na który wszyscy z niecierpliwością czekamy od zakończenia najwspanialszego opowiadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona doda rozdział na ten blog czy na ten 2?? O.o kc kc

      Usuń
    2. Na ten :)... dlaczego miałaby dodawać na ten drugi?

      Usuń
  7. OMG NXKSKSNDKSKSNDJSJ NAWET NIE WIESZ JAK SIE CIESZE

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa... Jezu, nie wierzę, że jeszcze coś dla nas napiszesz! i to o Janel! <3
    MILION WYŚWIETLEŃ - matko... *_______* GRATULUJĘ!
    no i tego... czekam. <3
    kocham :*
    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  9. ty
    sobie
    kuraw
    chyab
    zartujesz
    jak usmiercisz justina to cie znajde przysiegam hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia...... Ahahahahahaha

      Usuń
    2. HAHAHAHAHA XD

      Usuń
  10. BŁAGAM NABIJAĆ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli nie ma możliwości że będziesz kontynuować tą historię? ;'( LUDZIE, NABIJAMY DO MILIONA!!! Jeny, chce już ten rozdział tak bardzo! Kocham Cię! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu dasz nowy rodział? Czy na swoim nowyn opowiadaniu? <333 bo się zagubiłam :D ~Lilo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doda jednorazowy rozdział w którym zawarte będą zapewne informacje: co stało się z Justinem, jak radzi sobie Chanel itd.
      Mowa tu o TYM blogu na którym się właśnie znajdujesz i chodzi o TO opowiadanie ;)

      Usuń
  13. Agsgshsbldje kocham

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie ;*kocham kocham ! Czułam coś! Jestem szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chryste ja nie dam rady <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Po lewej stronie jest liczba :)

      Usuń
  17. A ja nie rozumiem jednego.. Jak zakończyłaś lineb to 3/4 marudziło, że już zakończyłaś i chce jeszcze drugą część (oczywiście też marudzić musiałam :)). Gdy teraz jest okazja aby dostać jeszcze jeden rozdział to tylko nieliczne osoby robią co mogą żeby dobić do tych wyświetleń.. Ludzie działajcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to coś jest z wyświetleniami albo ja coś źle robię.. Na 2 albo 3 moje odświeżenia przybywa tylko 1..

      Usuń
  18. o taak! to jest to czego potrzebuje ^^ tylko prosze, zeby był dłuuuugi :3
    kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  19. a teraz wszyscy odświeżamy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby wszyscy, którzy juz skończyli czytać codziennie po kilka razy wchodzili i odświeżali, to tych wyświetleń w zaskakującym tępie przybyłoby tyle ile trzeba nam do następnych rozdziałów ;3 mam nadzieje ze chociaż niektórzy tak będą robić i uda nam sie to już niebawem! :)

      Usuń
  20. jejku kocham cię !! ODŚWIEŻAMY !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ODSWIEZAMY LUDZIE !!!!! CHCE POZNAC ICH LOSY I HAPPY END

    OdpowiedzUsuń
  22. Omg jestes naprawde genialna nie mogs sie doczekac kiedy dodasz nowy rozdzial *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaa cie nie mogę się doczekać tych rozdziałów!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurwa! Chyba dostałam zawału! O matko! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę ! <3 Dziękuję Ci ! :*** Jesteś kochana ! :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie dla mnie teraz zakonczenie jest idealne ale jak juz bedzie to nie bede mogla sie powstrzymac id nie przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Omh Omg tak tak tak!!!! Już nie mogę sie doczekać! !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. odswiezamy
    Odswiezamy
    ODSWIEZAMY
    O D S W I E Z A M Y LUDZIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. juz nie moge o niczym innym myśleć, jeszcze tylko 25 tyś. i nowe rozdziały *_* nwm czy ja to przeżyje :D mam nadzieje ze mi sie spodobają ;) jeeejku tak bardzo chciałabym zeby Chanel z Justinem znowu sie spotkali i bylo wszystko okay :|
    najlepiej wyglądałoby to tak: Chanel układa sie wszystko dobrze z Jayem, wychowują chłopca, aż pewnego dnia do Chicago przyjeżdża Justin, do rodziny i na mieście spotyka Chanel, ona go nie rozpoznaje ale on ja tak, potem bije sie z myślami czy z nią porozmawiać bo zdaje sb sprawe z tego ze ona jest z Jayem, po dłuższym namysle postanawia z nią porozmawiac i poznaje swojego synka, spotykają sie pare razy w tygodniu na odwiedzinach Justina u chłopca. Chanel myśli ze Justin przyjeżdża tam tylko bo to jego syn ale on jednak dalej kocha ją i ma nadzieje ze do sb wrócą. idzie wszystko zgodnie z planami Justina-coraz bardziej zbliza sie do Chanel, ale Jay nie pozwala mu na to, jest chorobliwie zazdrosny o Chanel, wybuchaja kłótnie i bójki pomiedzy nimi, no i na zakończenie nie mam pomysłów XD ale bardzo chciałabym aby Chanel byla szczęśliwa z Justinem. wiem ze i tak nie bd po mojej myśli ale moze innym spodoba sie taki obrót akcji :) a Ty kochana myśle ze wiesz bardzo dobrze co napisać w tych rozdziałach wiec powodzenia! :)
    pozdrawiam i kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to sobie wyobrażam ZUPEŁNIE inaczej ;D Szczerze to mam nadzieję że Channel poroni i nie będzie miała tego dziecka,ale tak się pewnie nie stanie :(
      Nieważne co to będzie ja i tak to pokocham <3
      ...
      Jak ja bym chciała drugą część! :c ;p
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  29. Jestem na tel, ile wyswietlen?

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak tak kochanie xx cieszę się bardzo i gratuluję takiego sukcesu jakim jest lineb

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. hahah "cudownie" XD a w szkole o matko ja nie dam rady tego przeczytać, Ty też tego nie czytaj! porycze sie, to bd na pewno smutne, ja nie moge tego czytać, och ale nie moge sie już doczekać hahahah ;d

      Usuń
  32. Już dawno byłby milion gdyby wyświetlenia normalnie sie nabijały. Naciskam 'odśwież' i po paru razach nie nabija już wyświetleń tylko sie zatrzymuje, ja tego nie rozumiem. Tak bardzo chciałam nabic dziś 100, ale nie mogłam bo co chwile mi blokowało :? ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku kocham cię za to <333 jesteś cudowna xx już od paru miesięcy gryzie mnie to zakończenie, tak bardzo chciała wiedzieć co będzie dalej, a teraz to będzie możliwe :D @mrraau

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje tylu wyświetleń! :)
    Mam tylko pytanie... To beda twoje przemyślenia czy cos na zasadzie "happy end'u" dla wrażliwych?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś cudowna. Czekam z niecierpliwością<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Yyyy...Emmm...Hmmm....xDD Sama nie wiem co napisać. Jestem po prostu trochę otumaniona. xd Dużo się zmieniło, jestem w szoku, że zdecydowałaś się na coś takiego. Przez szkołę i mnóstwo obowiązków oraz problemów, w ogóle nie dotykałam swojego laptopa, więc totalnie odcięłam się od wszystkich ff. Po długim czasie postanowiłam wejść na OLSB(żeby sprawdzić czy nie jest już zawieszone), a tam na Twojego aska. I dopiero wtedy zszokowana znalazłam coś o tym, że napiszesz jeszcze pare rozdziałów LINEB. WOW! xd Jestem oczywiście bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ byłam za 2cz. Umieram z ciekawości! Pozdro:*
    Ps. Kiedy odwiesisz OLSB?:(

    OdpowiedzUsuń