sobota, 19 lipca 2014

Informacja.

Dobry wieczór :)
Piszę, bo tak, jak obiecałam, chcę zakomunikować wam, jaką decyzję podjęłam.
Otóż, pewnie bardzo wiele osób się zawiedzie, ale moja decyzja jest nieodwołalna - póki co NIE będzie drugiej części Janel.
Po prostu mnie zmęczyli i chcę zacząć czegoś nowego, potrzebuję ukształtować nowych bohaterów, wprowadzić nowe postacie, stworzyć nowy świat, ot tak.
Potrzebuję najzwyczajniej w świecie zmian.
Nie twierdzę, że w ogóle nie powstanie druga część Janel. Możliwe, że jednak się na nią zdecyduję, kiedy zatęsknię za tymi bohaterami i dojdę do wniosku, że jednak druga część jest dobrym pomysłem.
Przeczytałam wszystkie 249 komentarzy. Nad jednymi myślałam dłużej, nad innymi krócej, niemniej jednak każdy wzięłam sobie do serca.
Uwzględniłam wszystkie za i przeciw, ale przede wszystkim kierowałam się tym, co grało mi w sercu i tak oto podjęłam decyzję o pozostawieniu Janel tak, jak jest.
Od samego początku wiedziałam jak zakończę to opowiadanie i wiem, że gdyby nie to, że pod wpływem emocji zaczęłyście nalegać na drugą część, to nawet przez myśl by mi ona nie przeszła.
Przede wszystkim chodzi wam o to, że nie wiecie co z Justinem.
Chanel też nie.
Każda, KAŻDA z was może wymyślić w swojej głowie jak potoczyły się jego losy. Zostawiłam wam otwartą furtkę.
To tyle na ten temat. Bardzo, ale to bardzo byłabym wdzięczna za uszanowanie mojej decyzji, aczkolwiek wiem, że i tak spotkam się z krytyką, ale nie mogę nic na to poradzić. Nie chcę robić niczego wbrew sobie, pisanie ma być dla mnie przyjemnością, nie obowiązkiem.

Teraz część druga.

Większość z was "zagłosowała" za opowiadaniem numer 4 i ja, sama, chyba najbardziej się nim "zafascynowałam" (?).
W każdym bądź razie właśnie tą historię wybrałam.
PRZEDE WSZYSTKIM:
Nie, nie obawiajcie się, że też wpadłam w tą, jak dla mnie, przezabawną manię gangów, mafii itd. w ff.
Nie, nie i jeszcze raz - nie.
Cała historia będzie skupiać się wokół głównej bohaterki, jej życia, jej uczuć, jej losów,
NIE JEJ OJCA.
A jak już wspominałam, to jej ojciec zajmuje się brudnymi interesami, nie ona. Ona nawet nie jest ich całkiem świadoma.
Nie boję się porównań do Dangera, bo wiem, że to w nawet maleńkim stopniu nie będzie go przypominać.
Jeśli chcecie znać moją, prawdziwą inspirację, to polecam obejrzeć świetny, nieco kontrowersyjny, polski film "Sara". Wtedy załapiecie o co mi chodzi :)
To mój ulubiony, polski film i kiedy ostatnia po raz kolejny go obejrzałam, to coś mnie tknęło.
Nigdy nie spotkałam się z opowiadaniem o takiej fabule i mam nadzieję, że pomysł nie jest oklepany.

Teraz prośba do was (do tych, którzy śmiertelnie się na mnie nie obrazili za to, że nie piszę 2 części, eh).
Poszukuję "aktorki" na główną bohaterkę w moim, nowym opowiadaniu. Dziewczyna będzie mieć szesnaście lat, głównie chodzi mi o "słodką buźkę". Wiecie co mam na myśli.
Kogo moglibyście mi podsunąć? Kto wpada wam do głowy?
No i drugie pytanie. Jakie imiona wam się podobają? Mam na myśli damskie oczywiście ;)

Bardzo boję się tego, że wiele z was teraz po prostu mnie zostawi, ale nie mogę nic z tym zrobić.
W każdym bądź razie dziękuję za wsparcie podczas trwania Janel.
Teraz ja otwieram nowy rozdział, zaczynam w pewien sposób tworzyć nowy świat i zapraszam do niego każdego, kto tylko ma na to ochotę.

"Our little secret."

Nowe opowiadanie zacznę pisać, kiedy dobiorę już główną bohaterkę i będę miała szablon z nią.

Całuję.

80 komentarzy:

  1. To była twoja decyzja : ) Przykro pożegnać się z tym opowiadaniem ; (
    Oby kolejne było równie udane : )
    Nie mam pojęcia jakie imiona, ale mam pytanie.
    Wrócisz na http://your-world-is-my-world-jb.blogspot.com ? Od roku tam zaglądam i liczę, że poznam koniec tej historii. Mam wielką nadzieję, że go dokończysz.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dołączam się do pytania :) chciałabym zobaczyć jak się skończy :) naprawdę mi przykro że muszę się pożegnać z tym opowiadaniem i po prostu płakac mi się chce że nie będzie drugiej części :'(

      Usuń
  2. Zapraszam : http://i-wanna-be-with-you-baby.blogspot.com

    A mogłabyś chociaż napisać jeszcze co stało się po tym jak oni się spotkali ? Czy on widział dziecko, czy spotkali się jeszcze ? Byłabym wdzięczna gdybyś jeszcze coś napisała jak to sobie wyobrażałaś w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!!!! Świetny pomysł

      Usuń
    2. ja też jestem za! mogłabyś napisać?

      Usuń
  3. W sumie to nie wiem czy jestem rozczarowana czy nie. Nie komentowalam poprzedniej notki, bo nie wiedziałam czy chce 2 cześć czy nie. NIE MASZ SIĘ CO MARTWIĆ O CZYTELNIKÓW, BO ZOSTANIE ICH MNÓSTWO, zbyt dobrze piszesz, żebyśmy mieli odejść.
    Słodka buźka? Pierwsze co mi przyszło do głowy to Cher Lloyd. Cieszę się na nowe opowiadanie!
    @piamiaxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanuję twoją decyzję :) Co do tej głównej bohaterki to może być Madison Beer a imię Lily :) / @monikapxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą , i czekam na odpowiedzi na asku

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniam twoją decyzję.Chciałabym 2 cześć,ale rozumiem cię i cieszę się,że zaczynasz pisać nowe opowiadanie.Ja na pewno z tobą zostanę:D Może weź jako bohaterkę Madison Beer lub Olivie Holt

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za to opowiadanie nr 4. Dziekuję!
    A co do słodkiej buźki, istnieją tylko dwie dziewczyny, które mogą ze sobą rywalizować. Ariana Grande i Madison Beer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może pasowałaby Barbara Palvin?

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się że ariana by pasowała:)
    a może napisała byś dla nas chociaż jakis one shot z janel?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie będzie drugiej części, ale szanuje twoją decyzje.
    Co do głównych bohaterek to proponuję Kendall Jenner i Olivie "Chachi" Gonzales. Obie są śliczne. Moje ulubione imiona to Jessalyn, Everly, Italia, Lexi, Cornelia, Sopie i Olivia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochalam sie w Twoim opowiadaniu i nie mogę uwierzyć ze tak to zakończyłas. Jednak nie będę sie na cb fochac itp. bo to była Twoja wena :) Co do bohaterki ze słodka buźką proponuję Ariane Grande. Wiem ze ma juz więcej niż 16 lat, wiec proponuje użyć zdjeć z tamtego okresu :) Mam nadzieje, ze skorzystasz z mojej propozycji i czekam z niecierpliwością na twoja decyzje i nowego ff /Kadia

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że zdecydowałaś się na 4 :D
    a na aktorkę to Barbara Palvin albo Victoria Justice <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam nie mam Ci za złe, że nie piszesz (przynajmniej na razie) drugiej części, bo sama nie wiedziałam czy ją chcę czy nie :)
    cieszę się, że zdecydowałaś się na 4 opcję.. też uwielbiam ten film!i jestem pewna, że opowiadanie o takiej fabule będzie genialne, tym bardziej, że Ty będziesz jego autorką! <3 już się nie mogę doczekać momentu, w którym zacznę czytać <3
    + jeśli chodzi o bohaterkę to... nie wiem, może Emily Rudd? a imię? kompletnie nie wiem... :( na pewno na jakieś wpadniesz. :*

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie będzie drugiej części, ale szanuję twoją decyzje.
    Co do głównej bohaterki proponuję Kendall Jenner i Olivie "Chachi" Gonzales. Obie są ślicznie. Olivie masz w trzech wersjach : blondynka, brunetka i ruda :)
    Everly, Italia, Jessalyn, Olivia, Sophie, Lexi, Elizabeth, Marcelle, Ivy, Chloe, Stephanie to moje ulubione imiona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, myślę, że dobrze zrobiłaś. Byłam i nadal jestem cholernie ciekawa drugiej części, ale już coś tam wymyśliłam w mojej głowie Hahahahah. Czekam na nowe opowiadanie. Naprawdę świetnie piszesz. Pewnie jak mi się będzie nudzić to przeczytam całe opowiadanie od nowa :) Dziękuję za tą wspaniałą historię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że zaczynasz pisać coś nowego ;)) Jako główną bohaterkę weź Vanesse Hudgens lub Barbarę Palvin, a imię to może Isabella? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. również oglądałam sarę i potwierdzam, świetny film.
    pierwsza myśl na hasło "słodka buźka" pomyślałam o arianie. ale może jeszcze madilyn bailey, maia mitchell, eleanor calder...
    a imiona to na przykład Cassie, Rose, Sarah, Grace
    cieszy mnie fakt, że bierzesz się za nową historię :)
    buźka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. jeżeli chodzi o słodką buźkę to zdecydowanie Madison Beer lub Olivia Holt. Imiona to Nicole, Natasha, Julie lub Kate :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra decyzja.
    Ja takze bylam za druga czescia, a jak nie to za 4. opowiadaniem, wiec mi sie uklad podoba :')
    Co do aktorek, ja bym wybrala jakos niezbyt popularna Gwiazdke jak modelka Victorias Secret. One maja slodkie buzki i sa sliczne.
    A co do imion to blagam cos nowego, zadnych Natashy Cass Kate itd. To juz mysle ze sie wszystkim znudzilo. Wymysl cos nowego jak:
    Vivienne-Vivi
    Olivia-Liv
    Dream-Dre
    Sia
    Vanessa-Van-Vani-Vany
    Josephine-Josie
    Brooklyn-Brook (nie jestem pewna pisowni, ale uwazam, ze to imie jest slicze)
    I to tyle ide mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że nie wybrałas opowiadania 1, ale tak czy inaczej szanuje twój wybór. nadal bede czytała twojego bloga, licze na to że to opowiadanie zachwyci mnie tak jak Janel :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Może Miranda Kerr?:) czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jednej strony ciesze sie, a z drugiej smuce. Ciesz sie poniewaz bedzie nowe opowiadani, nawa historia, nowi bohaterowie. A smuce poniewaz szkoda ze koniec tego ff. Ale jednak ciesze sie ze taka decyzje podjelas. Trzeba sprobowac czegos nowego. Ten ff kazdemu pozostnie w glowach do konca i kazdy na swoj sposob moze go sobie dokonczyc. Ja sie z tego bardzo ciesze, moge sama w glowie wymyslic zakonczenie i co przydarzy sie dalej.
    Juz nie moge doczekac sie nowego rozdzialu z nowego ff. Bede zawsze komentowala i nigdy prznigdy cie nie zostawie.
    Jesli chodzi o slodka buzke to pierwsze co mi wpadlo to Acacia Clark- blondynka/brunetka. Moze tez Victoria Justice? Nina Dobrev? Barbara Palvin?Olivia Holt? Do wyboru…
    A jelsi cjodzi o imie to zostawiam ci to tobie, chcialabym abys mnie zaskoczyla :)
    Do nastepnego ;* zycze wenny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Szanuje twoja decyzje. Sama byłam za 4 ;) a co do bohaterki to prześle ci linki, bo teraz jestem na tel i nie mogę :/ jesteś cudowna

    OdpowiedzUsuń
  24. szanuje twoją decyzje, ciesze się że piszesz następne opowiadanie i nie moge się już go doczekać a co do głównej bohaterki to słodka jest barbara palvin, amanda seyfried, acacia brinley? a jeżeli chodzi o imię to śliczne są Charlotte, Isabella, Sophie

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra decyzja , moze Araiana Grande by pasowala ? Czekam na nowe opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że zostawiłaś to opowiadanie takie jakie teraz jest i fajnie, że wybrałaś 4 :) a na bohaterkę to Barbara Palvin albo Nina Dobrev <333 imiona to może Isabella, Olivia albo Lilly ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko nie Selena, błagam, tylko nie ona..

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda,że nie będzie drugiej części, ale to była twoja decyzja. Uszanuję twój wybór. W sumie to chyba tak będzie najlepiej ta magia tego toksycznego i zakazanego związku zostanie i każdy będzie mógł wymyślić sobie ich dalsze losy. Co do nowego opowiadania to mam nadzieję, że główną bohaterkę będzie "grała" Ariana Grande, Madison Beer lub Kendall Jenner. One wspaniale się do tego nadają. Co do imion to naprawdę podobają mi się : Madison(Maddie) , Emma, Nina. Mam nadzieję, że nie wybierzesz Seleny Gomez.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szanujemy twoją decyzje, może pasowła by Ariana grande

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana zostaję z Tobą ;* po zakończeniu Janel płakałam jak głupia i strasznie ale to strasznie chciałam drugiej części ale teraz na prawdę ochłonęłam i wiem że tak miało być , chociaż nie pogardziłabym drugą częścią ;) co bohaterki toardzo mi się spodobała ta dziewczyna z którą dostałaś gifa na asku ale nie wiem niestety jak się nazywa ;c nie widziałam jej jeszcze w żadnym opowiadaniu ;) a co do imienia to mi się podobają Ivy , Cassie , Chloe , Jennifer , Amy ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodka buźka :) Co powiesz na Barbarę Pavlin jest seksowna i słodka :) A mogłabyś dać jej na imię Barbara bardzo fajnie by było mało jest takich imion w opowiadaniach :) Słodka Barbara a Justin by ją zdrabniał na Basia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Daj na imię Maja. A główną bohaterke może grać Olivia Holt, Emelie Nerger albo Cailin Russo.

    OdpowiedzUsuń
  33. ariana grande

    OdpowiedzUsuń
  34. Lily Collins

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozumiem Twoją decyzję. Na pewno będę czytała to opowiadanie, choć nie ukrywam, że trochę mi szkoda, że nie będziesz pisała opowiadania numer 1. Kto wie, może kiedyś napiszesz i to :) cieszę się że nie będzie się wszystko skupiało na mafii- po prostu chciałabym, aby oni mieli "normalny" związek. Wiesz, huh, bez ludzi, którzy chcą ich zabić za sobą i muszą ukrywać się na każdym kroku, a potem będą te wszystkie porwania i tak dalej.
    Co do aktorki- Lilly Collins, Jasmine Villegas, Olivia Holt lub Victoria Justice.
    A imiona podobają mi się- Kayah (najbardziej), Carmen i Savanna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozumiem jak najbardziej Twoją decyzję. :)
    Jeśli słodką buźkę, to może Madison Beer lub Barbara Palvin? Ostatnio również zrobiło się głośno o Yovannie Venturze. :)
    A co do imion.. Podobają mi się: Savanna, Mary lub Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No cóż, nie ukrywam, że jest mi trochę smutno z tego, powodu, że na razie postanowiłaś zostawić Janel :( ale cieszę się, że zdecydowałaś się zacząć prowadzić nowego bloga :) A co do głównej bohaterki to mogłaby nią zostać Selena Gomez, Madison Beer lub Cailin Russo ;)
    A co do imion podobają mi się : Megan, Madison, Jessica i Lily :) Już nie mogę się doczekać nowego bloga ;) Życzę powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciesze sie ze nie bedzie 2 czesci , popsuloby to opowiadanie ;) Zapowiada sie ciekawie (4) na aktorke pasuje Ariana Grande jesli szkasz takiej slodkiej i jakby niewinnej :* Pozdrawiam i czekma ma dalsze info.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że sama za siebie decydujesz :) Nie mogę doczekać się kolejnego opowiadania. Co do głównej bohaterki nowego opowiadania to pomyślałam, że na 16 lat i słodką buźkę świetnie pasowałaby Chanel Celaya. Grała ona w teledysku do ALAYLM. A co do imion to podobają mi się: Zoe, Faith, Paige, Cassie. Mam nadzieję, że trochę pomogłam i powodzenia w pisaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  40. z aktorek to może hmm Selena, Ariana, Lily Collins, CAITLIN BEADLES, a imię to może Kaylee, Chloe, Sydney, Kendall

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja cię rozumiem, jeśli będziesz chciała napiszesz 2 część z własnej woli a nie przymusu. Co do opowiadania, jeśli słodka buźka to oczywiście SELENA GOMEZ, mało jest opowiadań z nią ale takich dobrych. Co do imienia to popieram wcześniejsze wypowiedzi np. Faith, Cassie, Elle, Grace ; *

    OdpowiedzUsuń
  42. Szanuje twoja decyzje i napewno cie nie opuszczec: Za bardzo cie kocham xd Tylko prosze nie Ariana Grande ani nie Barbara Palvin . Mozo Victoria Justice albo stra Miley Cyrus?

    OdpowiedzUsuń
  43. Chociaż byłam za drugą częścią cieszę się z twojej decyzji. Faktycznie, dobrze będzie teraz poczytać coś nowego, świeżego, a pomysł 4 jest serio ciekawy. Od kiedy przeczytałam, że będzie zainspirowane "Sarą" nie mogę doczekać się jeszcze bardziej. Co do imion nasunęło mi się Clarie, Laura, Rosalie czy Vanessa. A co do aktorek to Miranda Kerr, idealnie by się nadawała.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nikt nie odejdzie <3 hmm imię? Anastasia. Bohaterka? Ariana Grande, bo po prostu ładna twarz z Tumblra__3

    OdpowiedzUsuń
  45. barbara palvin, selena gomez, madison beer

    OdpowiedzUsuń
  46. lilly collins

    OdpowiedzUsuń
  47. Barbara palvin. W mojej wyobraźni Janel się spotkała i są razem :-D

    OdpowiedzUsuń
  48. A może Savannah ?
    Aktorka :Amanda Seyfried

    OdpowiedzUsuń
  49. Imiona:Lily, Kelsey, Brooklyn, kylie

    OdpowiedzUsuń
  50. Barbara Palvin i Miranda Kerr <333

    OdpowiedzUsuń
  51. Vanessa Hudgens, Victoria Justice albo Nina DDobrev o slidka to napewno Ariana Grande.

    OdpowiedzUsuń
  52. o slidka tez, jest madison beer kendal jenner

    OdpowiedzUsuń
  53. Super bardzo sie cieszę. Myśle za ariana grande ma słodka buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie najbardziej do tej roli pasuje Ariana, ale koniecznie w nowych włosach, a nie w czerwonych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że nie będzie 2 części, ale to twoja decyzja ;) a do nowego opowiadania weź Victorie Justice albo Barbare Palvin obie są ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Trochę szkoda, że nie będzie drugiej części, bardzo na nią liczyłam:( Ale oczywiście zostaję z Tobą i już nie mogę się doczekać kolejnego opowiadania.:)
    Co do wyglądau naprawdę pasuję Miranda Kerr, Selena Gomez, Nina Dobrev, Barbara Palvin, Victoria Justice,Crystal Reed.
    Proszę tylko nie Miley Cyrus (nawet ze starym wyglądem) i nie Ariana. Moim zdaniem Miley już przereklamowana trochę, bardzo dużo osób ją ma w opowiadaniach, a Ariana choć niezaprzeczalnie bardzo słodka i piękna, to jednak nie pasuje mi do tego opowiadania. Jest aż za słodka i dziecinna i jest bardziej jak mała dziewczynka, więc nie widzę jej w tym opowiadaniu. Ale oczywiście ty wybierasz.:)
    Co do imion to do głowy przyszły mi : Caroline, Elena, Carmen, Alice, Hope, Jane,Lily, Izabella, Stella,Chloe, Grace, Madison, Miranda, Samanta, Julie :)
    Życzę weny i czekam niecierpliwie na opowiadanie!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda że nie będzie drugiej części, ale nic się nie stało:) Będę z tobą w tym drugim opowiadaniu:)
    Co do wyglądu bohaterki wydaje mi się że najbardziej pasuje tutaj Barbara Palvin, ona naprawdę ma taką małą buźkę, jest słodka, naprawdę. Cóż ja jestem za Basią;)
    Mam nadzieję że ją wybierzesz hah.
    Nie chciałabym żeby byłaby to Selena Gomez, Miley Cyrus, Seleny bo naprawdę dużo jest z nią opowiadań i Selena bardziej wygląda na taką "Bad Girl" anie taką słodką, a co do Miley to zgadzam się z osobą wyżej z Patrycją.
    Co do imienia bohaterki to np. Chole, Barbara- tak inaczej wież:), Dominik, Chantel, Kate, Stephanie, Mary, Jessica, jest dużo więc sobie wybierzesz z moich jak i oczywiście innych komentarzy:)
    Życzę ci chęci, weny, ochoty do pisania tego opowiadania:)
    Pozdrawiam
    @wmedlasy

    OdpowiedzUsuń
  58. Oki więc ja jestem za dwiema osobami Barbara Palvin i Yovanna Ventura
    obie są strasznie słodkie i wyglądają na 16 lat hah
    co do imion mogłyby być takie jakie mają naprawdę, tak inaczej by było.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak dla mnie to Barbara Palvin lub Kendall Janner
    Kendall wygląda naprawde dziecinnie:3 Basia zresztą tak samo hihi
    co do imon to Chole, Kath lub taie same jak mają

    OdpowiedzUsuń
  60. co do buziek to: BARBARA PALVIN, KENDALL JANNER, YOVANNA VENTURA, CHANTELL JEFFRIES.
    jestem za moimi księżniczkami♥ kocham je bardzo mam nadzieje że jedna będzie w tym opowiadaniu kocham

    OdpowiedzUsuń
  61. BARBARA PALVIN I IMIE TAKIE JAK MA

    OdpowiedzUsuń
  62. naprawdę tak jak wszystkie osoby powyżej haha, jestem za Barbarą Palvin. jest słodka i seksowna a o to tu chodzi ;D w mojej wyobraźni w opowiadaniu Janel też była ona :) mam nadzieje że zostanie wybrana

    OdpowiedzUsuń
  63. barbara palvin

    OdpowiedzUsuń
  64. dla mnie wybierz jakąś modelkę z Victorias Secret. tam one wszystkie są słodkie i seksowne

    OdpowiedzUsuń
  65. szanujemy twoja decyzje. Czekam na nowe opowiadanie. Jako dziewczyne dala bym modelke Barbare Palvin a imie Katy.

    OdpowiedzUsuń
  66. Barbara Pavlin jest za dorosla i nie wyglada na 16 :/ Nie zbyt. hmmmm. ja osobiscie kocham imie Angel i Kelsey <3 Ale sama wybierzesz jakie chcjakie ci sie spodoba c: xd

    OdpowiedzUsuń
  67. EJ !!! MEDISON BEER MEDISON BEER MEDISON BEER XD !!!! <3 A skrut Medd, albo Meed. Na jest sliczna, ale imie mi sie zabardzo nie podoba wiec daje skrut, ale uroda spokojnie na 16 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Medison tylko Madison. I omna ma 15 lat ale fakt wygląda na więcej ;D

      Usuń
  68. Cóż mogę powiedzieć...Roztrzaskałaś moje serce na miliard mikroskopijnych kawałeczków, których nie uda mi się już poskładać :'( :'( Ale co ja mogę na to poradzić? Co JA, jakaś głupia, zrozpaczona, dodam do tego, jedna z MILIONÓW Twoich czytelniczek może zrobić??? Nothing. :( Miałam tak wielką nadzieję, że jednak zdecydujesz się na 2 cz... Praktycznie żyłam tą nadzieją...Każdego dnia w moim sercu rosła coraz większa nadzieja i przekonanie, że pewnego dnia wejdę na tego bloga i ku mojemu niewyobrażalnemu, rozsadzającego mnie szczęściu ujrzę 1 rozdział 2 części tej wspaniałej opowieści...Nadzieja ta,została jednak pogrzebana 1000 metrów pod ziemią.A ja mogłam tylko "patrzeć jak odlatuje" heh:( W sumie to nie wiem po co się tak bezsensownie rozpisuję. W końcu, komu będzie się chciało to czytać xd Po prostu piszę co mi w sercu gra;] Ale nie mogę mieć do Ciebie pretensji, bo nie wiem co ja sama bym zrobiła na Twoim miejscu;[ Nigdy nie pisałam bloga i jakoś specjalnie się na to nie zanosi, więc nwm jak to jest. Wiem, że nigdy nie zapomnę tych magicznych dni spędzonych z tym niesamowitym opowiadaniem, które na zawsze pozostanie w moim sercu...Mam nadzieję, że kiedyś zostaniesz sławną pisarką:) A wtedy kupię wszyyystkie Twoje książkiXD A póki co...Mam nadzieję, że w nieskończoność będę czytać kolejne Twoje nowe blogi:D
    Kocham i całuję,
    Twoja wierna czytelniczka Gabi;]

    OdpowiedzUsuń
  69. Na słodka buzke pasuje mi Ariana Grande :) super ze bedziesz pisac 4! Szkoda ze nie bedzie jak narazie 2 części ale jakos przeżyjemy :))

    OdpowiedzUsuń
  70. MYŚLĘ, ŻE MADISON BEER BYŁA BY ODPOWIEDNIĄ OSOBĄ DO TEGO OPOWIADANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja jestem za Chachi Gonzales, jest śliczna i tak jak chcesz ma słodka buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Mi się wydaje, że odpowiednią osobą będzie Victoria Justice.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ariana Grande

    OdpowiedzUsuń